finns det ingen radera knapp från livet ett tag kanske..

Datum:2011-02-21 Klockan:18:20:07
Assssååå shit va jobbigt det var att gå upp tidigt idag. blä.. varför är sängen som skönast när väckarklockan ringer ?
dagen gick segt för det mesta och jag har haft världens magknip och förkyld också så att det gör ont i bihålorna och som gräddet på moset har jag huvudvärk nu . och när jag ändå är igång och klagar så kan jag ju meddela att denna veckan kommer D Ö D A mig, biologi/fysik prov, matteprov, spanskaprov, so-inlämning. positiv jag är känner jag, något positivt nu är väl att jag ska ta ett bad ikväll och kolla på massa bra tvprogram, fast först : p l u g g a .

-


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hehe ;d



tror jag lägger in bilder imorgon ist:/ orkar fan inte ikväll. skolskiten gör mig riktigt trött... & stressad.



mendu! en såndär leopard sminkväska har jag med :D

Datum:2011-02-21 Klockan:18:20:07
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback