I'm too scared to find the answers.

Datum:2011-02-01 Klockan:20:32:31
Att sluta 12 idag va ganska skönt. Slutade nämligen såpass tidigt eftersom jag skulle till tandläkarn
i borås. Åkte med mormor så vi åt på oliven i stan, sen vidare till tandis.
Gick lite i affärer efter det, hittade ingenting förutom att jag va tvungen att köpa mig ett nytt sånthär --> bara för att mitt försvann i skolan. Fixat födelsedagspresent till mamma med.
köpte nån bok och en stiftpenna eftersom alla mina pennor försvinner. Dock slapp jag betala ;)
tur att man har mor- och farföräldrar. Men jag säger bara, tandläkarskiiten kan ta sig i röööööven.

När jag kom hem gick jag och träna vid 18.00. Resten av kvällen har jag kollat på tv.



tråkigt liv. tråkigt inlägg.



pusspusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback