jag ska fram. ända till målet.

Datum:2011-02-23 Klockan:22:08:01
fullt upp hela dagen. skola, till mormors jobb med emelie och sitta och plugga till 18.00 för sen åkte vi in till borås och kollade på en gymnasieskola. Tror jag är väldigt säker på mina val inför gymnasiet nu. Jag ska fan kämpa nu, för jag vill verkligen. låter som jag aldrig kämpat innan, men klart som fan att jag har, men jag ger alltid upp när jag inte kan.. nu ska jag inte det. jag ska ända fram. till målet.
-
nu ska jag fortsätta plugga, har prov på kosmologi och evolution imorgon..förstår inte riktigt varför vissa klagar på att det är mycket och svårt. jag tycker det ändå är ganska lite och enkelt? ..
-
pusspusssss.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

152. en storlek större än vad jag brukar ha

Datum:2011-02-23 Klockan:22:08:01
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: josephine

Hej.vilken linje och skola ska du gå?:-)

Kram

Datum:2011-02-23 Klockan:22:08:01
URL: http://bloggarensblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback