new hair

Datum:2011-02-25 Klockan:19:08:40
jag fattar inte..på bara 10minuter har man hunnit knäppa 70 egobilder varav ca 5-10 duger.är jag onormal egentligen?

skolan gick iallafall snabbt. underbara klasskamrater har man säger jag bara.
efter skolan gick jag till frisören och slingade det lite ljusare, fortfarande brunt dock , men en liten bit påväg iallafall. håret känns iallafall grymt fräscht nu! önskade att det kunde kännas salongsvårdat varje dag :D
Nu sitter jag här och väntar på emelie som ska sova hos mig inatt. imorgon drar jag till borås, alla är så tråkiga som inte vill joina mig :( hihih. men skiter i det, jag ska in dit ändå.
-
pictuuureeees:








anledningen till varför jag aldrig har nersläppt lugg.. ;)
-

Kommentarer
Postat av: BeautyByN

Trevlig kväll! I min blogg finns det ett inlägg med våren 2011. Det kommer mera tips så småningom kika gärna in och skriv vad du tycker.

Datum:2011-02-25 Klockan:19:08:40
URL: http://beautybyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback