min gris och jag.

Datum:2011-02-08 Klockan:20:32:24
Heeeej. Började dagen med nationella i svenska som alla andra 9onde klassare i sverige. Hoppas det gick bra för er! , själv kändes det som att det gick ganska bra faktiskt.
Efter skolan följde emelie med mig till frissan, sen gick vi hem och gjorde våfflor, dansade just dance och tog massa kort (som ni kan se nedanför) . Emelie åkte och träna och jag åkte med daddy till ica och köpte lite nya ansiktsprodukter eftersom visibly clear suuuger! men mer om det senare..
.
Nu ska jag göra lite té och kolla på tv.
.
det syns inte så mycket att det är slingat, men håret känns mycket fräschare efter ett besök hos frisören, + nyklippta toppar.
det skiftar numera i lite olika färger så att det inte är samma färg rakt igenom. men ska göra mer slingor snart, det kan jag lova ;) blir bara mer sugen på meeeer ljusa slingor nu bara för det.
.
så fail är jag på att ta kort. hheheee.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
detta var verkligen inte alla bilder, men orkar dock inte ladda upp mer nu. detta inlägget tog nämligen 1 timme -.-

pusspusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback