året 2010.

Datum:2011-01-06 Klockan:13:30:00

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – för det mesta bra iallafall.

Bättre än förra året? – hm, ja .

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – ohja.
Har du flyttat under år 2010? – nepp.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – ja de finns en hel del bra.
I så fall vilken? – mikrofonkåt, erase me, simple man, grenade och alla Jay Smith's låtar bl.a.
Har du kysst en främling? – nja, främling kan jag väl inte påstå.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – upp och ner.
Har du varit kär? - hm, nja. kanske lite..
Har du sagt jag älskar dig till någon? – mm.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – aa.
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej.

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – nej, det hoppas jag inte.

Har någon i din släkt avlidit? – yepp.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – handflatan?
Varit i slagsmål? – nje, på skoj bara.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -ohja..
I så fall vad? – inget jag vill ta upp. men man lär sig av sina misstag, ändå lyckas jag göra misstag om och om igen, så jag har tydligen inte lärt mig än riktigt. eller bara inte velat inse, eller bara av ren otur.
Har du skämt ut dig? – haha, jaa.
Har du ljugit för en vän? – hm..inte vad jag kan komma på iallafall.
Har du varit ute en hel natt? – nästan.
Har du blivit tagen av polisen? – nope.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - tror jag inte..
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jaa.

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – tranäng.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – på skoj bara.
Hatar du någon på din skola? - ne, inte hatar direkt.
Har du gjort något framsteg? – yees.
Haft alla rätt på ett prov? – nepp.

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – jao.
Har du förlorat en vän? – hm, näe.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – inte riktigt.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – tror jag inte.
Har du ljugit för en bästavän? – ne.
Har du haft en relation med en vän? – nope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback