bra eftermiddag och kväll.

Datum:2011-01-27 Klockan:20:19:24
Hejsaaaaan.
Happyface på mig för det är fredag imorgon!

Japp, har inte hunnit skriva förens nu. Men sista lektionen va så jääääkla dryg, musik..
Joinade sara till ica och sen hemåt. chillade framför datorn och lyssnade på musik och helt plötsligt kom lena
för vi skulle på dansmix och core. Men grejen är den att jag trodde de börja kl 18.00 men de börja visst fem..
så hann inte äta, men min hunger släppte när vi väl börjat träna. Väldigt nice träning idag (y).
Duschade när jag kom hem och nu sitter jag här och ska strax beställa pizza med pappa.
nyttigt verkligen..så skriver jag massa om träning och sen bara p i z z a .. hiho. för den här gången.
Imorgon sover emelie hos mig så de blir en typisk tjejkväll med ansiktsmask och girltalk,
mycket bra då vaaaa.



pusss ;*

Kommentarer
Postat av: Rebecka - My photo diary

nellie, du kan fan äta vad somhelst & hur mycketsomhelst! så det gör inget om du skriver såå :) haaha

Datum:2011-01-27 Klockan:20:19:24
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback