ilandsproblem.

Datum:2011-01-31 Klockan:23:07:35
Ååååh jag vet inte hur mycket jag tjatar om mitt förbannade hår..
om jag inte tänker högt om det så...tänker jag tyst. haha fandåååå.
Färga mörkare eller ljusare??????? blablablaaa.. skiter i detta snart. gör ingen förändring, färgar det
mööörkbrunt som vanligt, låter den bleka urtvättade hårfärgen krypa fram efter några tvättar.
samma färg rakt igenom. trist.
Ibland saknar jag det blonda. Det kändes mer fräsht.. näefaan, hjälp mig nån???????? ..
måste göra något innan den 13februari då mammsi fyller år och Noel har dop och jag ska va typ såndära..
gudmor (?) .
ska rota fram kläder tills imorgon och sen sova. slutar 12 imorgon, skööönt.




















gooodnatt sweeties.

Kommentarer
Postat av: ida

sv: ja de tycker jag absolut!

Datum:2011-01-31 Klockan:23:07:35
URL: http://ibenneborgs.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jag ääääälskar vanilj?:o

hittar f*n inte dendär parfymen på kicks -.-

Datum:2011-01-31 Klockan:23:07:35
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback