it smells vanilla in my room.

Datum:2011-01-07 Klockan:16:33:00
lite bilder sen i onsdags:



blev väck vid nio idag..lika bra att vänja sig ju .
åkte till tanum och grebbestad, sportshopen och fiket + ica. <-- min dag typ.
fick iallafall med mig ett träningslinne och mjuiksbyxor, + att jag visst hade mer på kortet än vad jag räknat med,
trodde nästan jag va pank, men ikke. :)

nu ska jag ta en dusch, fräscha till mig för ikväll är vi bortbjudna på middag, och likaså imorgon :d.

pussssen. ;*




Kommentarer
Postat av: Mina

Sv: Haha, nja. Vi hade chips också fast visade dom inte... men vi kan ju låtsas att det var dietmat iaf! ;)



haha, tack desamma du! :)

Datum:2011-01-07 Klockan:16:33:00
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback