lugnt.

Datum:2011-01-23 Klockan:12:53:59
Resten av min lördag spenderades hemma hos mig med emelie.
Spelade mario cart, kollade på tv och jag somnade framför tv:en vid halv tolv.
Har varit sjukt trött hela helgen fastän jag sovit bra..

vaknade vid halv elva. åt, gjorde iordning mig och nu sitter jag här medans emelie gör iordning sig.
Idag händer nog inget speciellt, nora och thelma åker hem.. åh en helg går alldeles för fort!
Ikväll blir det nog bio.

skolveckan ser nog ganska så lugn ut. inga planderade prov denna vecka iallafall,
dyker säkert upp ett oförberett bara för de..heh. har lite ångest över att det är bad i skolan imorgon.
klädsim också.. hatar bad i skolan.

hoppas ni haft en trevlig helg.


SOMMAR ♥ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback