på bättringsvägar.

Datum:2011-01-19 Klockan:20:28:51
ojooj va statistiken åkte uppåt idag då..
Nu mår jag bättre, bara förkyldning kvar men det går :), och i början av veckan hade jag ju
sjukt ångest över denna veckan.. men igår hjälpte lisa och mormor mig med debattartikeln
så nu är den äntligen klar typ! och imorgon blir det att plugga matte efter skolan så de löser sig nog fin fint :).

har nyss spelat mario cart i typ 45min, nööörd.. heheh ne men jag är grym på det bara så att ni vet ;).

nu ska jag duscha och sen kolla på film.


gammal bild.

pusss . ;*

so beautiful and so much memories comes up, but in a good way.
Memories that I miss and that I would not say no to rewind to. certainly not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback