too late

Datum:2011-01-03 Klockan:17:36:34
jävligt kul att tåget var 1,5 timme försenat typ.. ingen aning om hur vi kommer vidare
hem sen ifrån alvesta.. lär väl komma hem vid tolv eller nåt -.- . fan.
menmen.. blev som sagt mer shopping idag. sprang runt och letade efter ett par jeans,
typ de jobbigaste man kan köpa.. men de behövdes.
JC brukar ha perfekta, men dock hittade jag inte några. mammsen försökte be om hjälp
så en fick hjälpa mig. Den stackars killen rotade efter ett par jeans till mig och kom med säkert
6 par men inga va bra, haha. dissarN lite sådär ;d.
Hittade ett par andra sen på h&m pluuus massa annat.

Blev som sagt massa krångel med tågen här i stockholm.. men nu rullar det som tur är.
lär väl komma hem någongång iallafall.
.
.
puusss.

Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg sötnos! Jag säljer bloggdesigner btw, hör av dig vid intresse! <3

Datum:2011-01-03 Klockan:17:36:34
URL: http://amandaharde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback