Äkta vänner stannar när andra går.

Datum:2011-01-27 Klockan:21:55:00
sitter och mumsar på världens godaste glass typ. och kollar på svensk maffia på 4an, helt sick assååå.

ska ta och välja kläder tills imorn så att jag slipper göra de på morgonen som tar 100år.
känns som jag inte har nått kul alls att ta på mig, brukar prova, byta om och grubbla i typ 1h innan
jag kommer fram till nått som duger. Var verkligen skiiiit längesen jag shoppade, minns knappt senast :( ..
eller jo, måste nog varit i Stockholm vid nyår?! shit asså.. inte så likt mig.
Men jag lyckas hålla mitt nyårslöfte ganska bra tycker jag faktisk.. fast faaan va de suger i shoppingtarmen!




godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback