äääntliigen.

Datum:2011-01-04 Klockan:00:29:58
Kom hem lite efter tio. ääääntligen, är helt slut.
nu ligger jag i sängen och lyssnar på luuuugn musik, äter godis och lite så. chill med andra ord.
fast jag saknar redan stockholm. saknar att bo på hotell. det är nog de bästa man kan göra.
Efter bara några minuter kunde man vart allt låg i de området vi var på, man kände sig som en i mängden
fastän man bara bor i ett tråkigt litet samhälle.
man hittade och kände sig ändå..chill ?) tyyp heh, -de är jag och mamma de :d ♥
.
imorgon åker nog jag hem till ellen iallafall. annars inga planer.
ooch, eftersom inte jag varken hunnit eller orkar ställa mig och ta kort på de jag köpt
så fixar jag det imorgon. men sålänge så får ni lite bilder + två videoklipp från igår.
-
på mc'donalds igår med syrran efter en hel dag med massa shopping.


lilla noel skrattar, spelade dock inte in när han skrattade som värst. :)
.



en hungrig thelma ;).




-

nä nu ska jag försöka sova..
GODNATT ;*.

even if nobody can see..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

din syster är supersöt,hahah!:D

Datum:2011-01-04 Klockan:00:29:58
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback