worse.

Datum:2011-01-17 Klockan:10:24:59
åh fyfan, jobbig natt. har vaknat och somnat om flera gånger, drömt konstiga drömmar,
inte kunnat andas med näsan för att den va så täppt, och ena stunden rann det bara.
jag vill inte vara sjuk! :(
känner mig nästan värre idag än vad jag gjorde igår. har absolut ingen matlust,
och om jag gör snabba rörelser blir jag yr.
har dessutom ångest över denna veckan, hur jag ska hinna med att skriva debattartikeln och öva inför
matteprovet som jag har på fredag. stressad x1000 .
åh hatar detta..

roligt inlägg va..inget positivt. men jag ska inte ljuga. det är så de ligger till.
hoppas ni mår bättre än mig och inte har press inom skolan denna vecka.


saknar. sommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback