att förlåta någon är som att ge den tillstånd att såra dig igen.

Datum:2011-07-11 Klockan:00:20:42
Sista dagen på mitt sommarjobb är nu avklarat så nu ska jag fan njuta utav
sommarlovet och det börjar jag med några dagar i Varberg.
Har bara kollat på film och målat naglarna ikväll,
borde egentligen ha packat upp alla 192736345
väskor fulla med kläder i mitt rum, har ens inte packat upp
allting ifrån grekland än. eheh, illa nellie.
Har ju hela natten på mig att packa upp och packa ner( inför varberg)
eftersom jag absolut inte har något emot att vara vaken ett tag till, nattmänniska hiho :] .

Åker som sagt imorgon och stannar borta till torsdag.
äääntligen få komma iväg säger jag bara!


random.

PUSSS .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback