m lite lyx i vardagen :))

Datum:2011-07-28 Klockan:18:54:27
Åh va bra barnvakt jag äääär :* hähähä. Precis tagit en dusch eftersom jag luktade moppe från igår, fräsht :)). väntar på att ellen ska komma och hämta mig så vi kan åka till ica och handla, sen hem till henne och laga mat (hungrig jaaaapp!) hiho. Min morbror har beställt tågtaxi åt oss imorgon som ska ta oss till limmared och sen tåg vidare till göteborg. Jag får sitta och gotta mig på 1:a klass på tåget, de ni! haha näe men 2:a klass va slutsålt "åh va syyyynd!" haha nerå aldrig åkt 1:a klass förut men Mattias (min morbror) sa iallafall att man blir serverad fika eller nått, huuur bra?! h3h3h3h. Detta va dock dyrare, men hade inget annat val, sved lite i pappsens plånbok kanske? ;) nejdå han klarar sig finfint! :d . Tror Ellen rullar in på sin roffe snart så ska ta och göra mig redo ;) .
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback