varför vill inte livet samarbeta med mig idag? :')))

Datum:2011-07-19 Klockan:16:19:52

Gårkvällens konversation:
pappa - ..du får middag hos farmor imorn men sa att du vaknar vid middagstiden
jag - nej men imorn ska jag inte sova länge! :)

eheh.. vad händer? .. jag vaknar klockan 1 . bra jobbat nellie, väldigt bra.
ännu en dag förstörd. men vad gör det?
har ju ändå inga planer och det regnar. tummen upp typ...
Tänkte dra och sola, men har jag pengar på solkortet? - nej .
Har kommit på en asgrym header som jag vill ha, men är jag skicklig nog att sätta ihop den? - svar nej
tänkte kolla på film, men har sett alla våra filmer minst två gånger
(alla är nu näst intill dåliga)
tänkte be min lilla söta rara snälla pappa att beställa lite höstkläder ifrån H&M till mig (anser att jag är värd de nu) hihi, men nejdå då drar han till borås och sover över. Åh saknar mina två underbaringar som är i halmstad och shoppar, dom glömde mig här hemma i ruttna lilla tranemo :( hiho nejdå dom har det nog så bra ändå :') . fml.


                                                                      XO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback