full of memories.

Datum:2011-07-24 Klockan:21:47:46

Sitter i skrivandes stund och dricker te och äter lite kakor och bullar som farmor gav mig. Pratat med ellen som tycker att jag ska komma hem med detsamma hähä :') .
Börjar få lite såhära bästavänner abstinens (?) ha-ha ååh..

lite sådära gamla bilder, men minnen.


åh herreguuuud! två årsen redan. såg verkligen hemsk ut då :] he-he .


den här natten satt vi uppe och dampade sönder och snacka skype. på jullovet.


HAHA, ellen emelie och jag helt utslagna (?) gissar på att vi shoppat en hel dag
eller bara varit uppe väldigt länge! :d


vi skulle försöka ta en sådära fin bild på oss.. men de slutade med fel zoom och asgarv.




saknar er mina godisgrisar!
åh va jag bara vill samla ihop oss för en fet tjejkväll och masssaaaa. ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jäääävlar va goa bilder :D<3

Datum:2011-07-24 Klockan:21:47:46
URL: http://ellenakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback