onödigt.

Datum:2011-07-08 Klockan:17:39:02
åh alltså funderar så mitt huvud sprängs på sånt som kanske är småsaker för er.
vad ska jag låta mina pengar gå till efter jag jobbat klart?
en egen kamera? färga håret? ljusare? brunt? hårförlängning? eller bara låta det gå åt till nöjen?
ilandsproblem tyyyp. Måste klart inte göra åt allt på en gång, men det blir ofta att jag brukar lägga
pengar på bara kläder och typ.. små saker? , eh vet inte riktigt vad jag gör av dem egenligen ^
Men lägga en massa tusen på håret känns..onödigt? en kamera..känns också onödigt? HA-HA .
nej fan jag drar och shoppar med b-ruden emelie, lala f1 intressant :)) .
.
ooch alla lämnar mig i helgen :( snällt. nej men jag klarar väl mig!
-
bild från grekland.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer shortsen ifrån? Superfina!

Datum:2011-07-08 Klockan:17:39:02
Postat av: Nellie

Svar ; tack så mycket (vem du nu är) ! Dom kommer ifrån bikbok :)

Datum:2011-07-08 Klockan:17:39:02
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback