always you wherever I am.

Datum:2011-03-28 Klockan:23:13:18
Ska strax krypa ner under täcket, har varit galet trött och haft huvudvärk lite till och från idag. kan bero på att jag inte somnade förens 01.30 och vaknade 04.00 av att jag glömde av att stänga av väckarklockan.
ingen lugn sömn med andra ord.
lämnade min mobil hos en innan idag med så håller tummarna på att han kan lösa det problemet åt mig.
-
Börjar morgondagen med att utföra en labration i np. usch känner inte aaaalls för det. tisdagar är alltid jobbiga, har även dubbellektion sista imorgon i spanska så slutar tre. vi ska bara kolla på film så det blir nog chill. ganska bra eftersom vi får sovmorgon på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback