DAY 1 - berätta om mig själv.

Datum:2011-03-28 Klockan:21:35:00
De som följer min blogg vet nog iallafall lite vem jag är.. Men jag heter iallafall nellie, född 7 mars 1995 och är alltså 16 år. Jag har skilda föräldrar och har valt att bo kvar i Tranemo hos min pappa medans min mamma bor i dals-ed tillsammans med mina 2 lillasystrar och 2 halvbröder och plastpappa. Jag är extremt kort ( ca 158 ) ganska jobbigt ibland faktiskt eftersom jag önskar att jag var lång och hade långa bruna ben, hiho. Jag är rätt envis av mig och gillar när jag får min vilja igenom eller har rätt ;). hehee.. Jag älskar sommaren. Vinter, snö och kyla gör mig deprimerad. På vardagarna går jag i skolan, på fritiden umgås jag med vänner, sitter vid datorn eller tränar (måste komma igång med träningen nu igen) , på helgerna hälsar jag på mamma och dom där uppe eller umgås med vänner.
Det får räcka :d hoppas ni fått en liten uppfattning om mig iallafall.



xo. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback