sunday.

Datum:2011-03-13 Klockan:22:28:29
Vaknade redan 07.00 imorsen, o-m-g . inte meningen men mammas och deras katt födde kattunge och skrek så jag nästan flög upp ur sängen. Har bara tagit det lugnt idag hos mamma tills tre då jag begav mig hemåt med tåg till göteborg där pappa hämtade upp mig sen. Sitter hemma nu och kollar på bröllopsfotografen och äter glass. är galet jäkla trött så ska ta och sova snart.
-
hatar att helger går så fort. hinner knappt tänka innan det är söndagkväll igen..
Har dock inga bilder eller så från helgen men har två videoklipp på min underbart söta lillebror på 5månader men lägger in dom imorgon. saknar den gulleplutten!
jajaaa, har redan börjat tagga inför nästa helg. kommer bli gaaaalet kul tillsammans med emelie, ellen och sara uppe i ed en hel helg.
Men har ju trots allt en skolvecka framför oss, bl.a nationella i biologi på onsdag. blöö.
-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


GODNATT. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback