fram och tillbaka.

Datum:2011-03-03 Klockan:19:43:12
Tjaaa! ganska så ovanligt lätt att pallra sig upp till skolan idag, men kan bero på att jag och emelie hade varandra! vi konstaterade att det är lättare att gå upp när man är två. vilket är väldigt bra efter att jag pratat med ellen i en halvtimme kom vi på en liten busig sak..att hon sover hos mig inatt! vilket inte brukar hända numera på vardagar. men de ska bli asnice! :D de flesta vet att jag inte gillar att sova själv och jag är beroende av människor ;) vem är inte egentligen? . Annars så har veckan varit ganska bra trots att jag flängt runt och inte sovit hemma på hela veckan. Men imorn äre äntligen älskade fredag, vilket betyder långt hål och fiket! har dock utvecklingssamtal så slipper idrotten..de som är kuuul fan :o menmen.
-
Skolan var ändå helt ok. åkte till gällstad med farmor och farfar och valde ut födelsedagspresenter som ni kan se på bilderna.
taack fina farmor&farfar!
.

nä nu ska jag joina eller framför tv:en !
pusspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback