Nobody knows what she's holding back.

Datum:2011-05-17 Klockan:21:55:01
hej allihopa , Emelie hääär !
som ni kanske har märk så har inte nellie bloggat så bra.. och de är pg.a personliga själ (stavning). Men hon kommer nog tillbaka snart.
.
Nellie, du är starkare än vad du tror! du kan klara ALLT de lovar jag. Men som du kanske redan vet så kommer jag alltid finnas här för dig , jag kommer finnas där om du behöver en plats att sova på för min säng är alltid ledig ;) haha. Min famn kommer alltid vara öppen för dig, antingen att gråta i eller bara känna sig trygg i. Det är bara att säga till om du behöver få ur dig all skratt, för då kan jag lätt fixa de. Va inte rädd för mig även om jag ser ganska farlig ut!
.
Through the wind and the rain she stands hard as a stone
In a world that she can't rise above
But her dreams give her wings and she flies to a place
Where she's loved concrete angel
Through the wind and the rain she stands hard as a stone
In a world that she can't rise above
But her dreams give her wings and she flies to a place
Where she's loved concrete angel
.
Älskar dig baby !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback