this is killing me.

Datum:2011-05-06 Klockan:16:37:52
Började morgonen med magont. Åkte till läkarstationen vid elva och dom kunde inte ta
något allergi prov än eller nått eftersom jag endast gått med detta i ca 1 vecka
(vilket är länge och jobbigt enligt mig!) Dom sa att jag kan ha oroliga tarmar p.g.a stress.
men tvekar på det. skulle iallafall återkomma om det inte blivit bättre om 1-2 veckor,
men enligt min lilla mamma så tycker hon jag ska åka till akuten efter helgen om det inte är bra då.
hehehe, och jag håller meeeed! orkar inte med att ha ont och noll matlust dagligen.
www.nelliesproblem.se , typ så ja.

men ska iallafall duscha och lite så nu för ikväll drar jag till limmared
och är med emelie och isak.
Hoppas inte min jävla mage förstör min kväll och resten av helgen (!!!)




PUSSS.


Kommentarer
Postat av: Amanda - prettyminds

ajdå låter jobbigt, hoppas det blir bättre! :) <3

Datum:2011-05-06 Klockan:16:37:52
URL: http://prettyminds.blogg.se/
Postat av: Amanda - prettyminds

Sv; Ja, vi får hoppas att de är något som går över snabbt och inte gluten eller något liknande :D <3

Datum:2011-05-06 Klockan:16:37:52
URL: http://prettyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback