Datum:2011-05-25 Klockan:16:49:09

bloggen lider lite, och jag med. skolan tar över mitt liv just nu. inte alls kul att
läsa om mitt ointressanta liv för tillfället. försöker vara lite duktig nu
denna sista riktiga veckan i skolan, eheh..
har iallafall hållt ett tal för halvklassen idag i skolan, som gick oväntat bra ändå.
till och med bra resultat på np i spanska, minst vg (!) typ de enda som känns går bra just nu..

nähä nu måste jag verkligen rå plugga till no provet som jag har imorn. fml

PUSSS .

 


Kommentarer
Postat av: linn

Plugga på söta du! Inte långt kvar till sommarlov nu du fixar det :D kram

Datum:2011-05-25 Klockan:16:49:09
Postat av: nellie

sv:

Tack linn! jag försöker och gör mitt bästa! :) dock vet jag att jag inte fixar matten riktigt..menmen.

kraam! :)

Datum:2011-05-25 Klockan:16:49:09
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback