jag lever, typ.

Datum:2011-05-30 Klockan:19:57:31
Tjaaa. Äntligen lite fritid i mitt liv, fast ändå inte. sitter med två inlämningar jämte
mig som väntar på att bli färdiga, men är dom det? - nej. och dom ska vara inne imorgon,
duktig chey .

min helg har iallafall varit grymt bra, sov hos isak i fredags, göteborg med emelie i lördags
och överraskade mammsen, emelie sov hos mig sen, igårkväll kom ellen lite spontant.
och nu, bara tisdag och onsdag kvar. skolan känns rätt onödig nu för vi har ingenting att göra
och har bara en massa vikarier, menmeeen.

ville bara tala om att jag lever, fast under lite stress men jag antar att jag inte är den enda.

precis nu
PUSSS .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback