förstaseptembertvåtusenelva.

Datum:2011-09-01 Klockan:20:08:30
Hoppade av bussen i tranemo, började gå hemåt när jag märkte att någon gick bakom mig och när jag vände mig om så gick isak bakom mig, vilken stalker..haha nejdå :) Så han följde med mig hem en stund. Sen kom ellen, drog till ica och ellen skulle ta ut pengar men råkade trycka på en 0 för mycket så ut kom 30st hundralappar HAHA! Fick gå till banken och massa. Sitter och tittar på tv och taggar inte morgondagen, eller okejdå kvällen kommer bli bra med bio i borås med ellen. Morgonen känns som en nightmare redan nu, 06.00 ringer klockan och 07.10 går bussen..suck. Men nej nu ska vi inte klaga. Livet leker, eller?























pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback