trött, utmattad, jag saknar...

Datum:2009-10-25 Klockan:22:54:44
jag vet, dålig uppdatering, men jag orkar inte.
känner mig död, eller nej kanske inte. men trött och sliten som bara den! lagt mig sent på kvällarna och gått upp tidigt hela helgen + att jag är sur för att min mobil inte funkar och blabla ;s ..

men tack ellen,emelie och sara för en underbart fortsatt kväll/natt med er!
ni betyder otroligt mkt, att bara sitta och skratta och prata med er till klockan 3 på natten är bland de bästa som finns! :D
till er kan jag prata om allt, och jag saknar er redan ;(

anyway, är hemma hos mamma nu, ska strax sova, och har inte en aning om planer inför imorn eller på tisdag..
men jag saknar min älskling :(♥

sov gott,
godnatt, ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

shit vad länge sen jag var inne på din blogg känns det som! Fin design du har fixat :) jätte söt!

Har frågestund, har du lust att ställa några frågor sötnos? :)

Datum:2009-10-25 Klockan:22:54:44
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback