dax att besöka frissan snart..men hur ska jag ha det????

Datum:2010-07-29 Klockan:18:32:50
va ju och fikade innan, pratade lite med ellen och så :) trevligt.
hon kommer nog vid sju sen när hon slutat och sover hos mig eftersom hon
är ledig imorgon, myyys. tänkte dra in på t-kvällen ikväll, fast nääää,
dåligt väder och så. stannar hellre hemma.

föressten så skulle jag verkligen ta ett besök hos frisören..
jätteslitna toppar, tyvärr. alltid lika tråkigt att klippa av håret som man sparat :( blööh.
men det är faktiskt ett måste.. saknar faktiskt mitt löshår också..
har clips on men problemet är att jag inte kan sätta i det själv, därför
kommer det inte till användning.
och nu när jag kollade igenom en massa bilder ifrån hösten 2009, så kan jag inte låta
bli att sakna mitt ljusa hår lite grann..
min hårfärg som jag har nu känns bara tråkig, ibland går det till och med åt gröna toner :o
och nej vi har inte egen brunn så det är inte därför.
men snart måste jag beställa tid.. men jag vet inte hur jag vill ha det?!
färga ljusare? ha hårfärgen som jag har? färga mörkare? använda mitt löshår?..
om ni har något tips så får ni gärna säga det till mig :)

såhär var det i höstas:


som längst, men så långt vill jag inte ha om jag ska ha clips on


höstas




i februari. som mörkast

nehepp nu ska jag höra av mig till ellen! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker alla dina olika frisyrer på håret är väldigt fint! gillar den sista mest :)



okej vad mysigt! hoppas ni får det kul tsm :) ikväll så ska jag bara ta det lugnt faktiskt :)

Datum:2010-07-29 Klockan:18:32:50
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Alla var jättefina! :)



SV; Tack så mycket :D

Datum:2010-07-29 Klockan:18:32:50
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Finalisterna är nu uppe:D Gå in och se om det blev du! Rösta gärna vilket fall:)

Datum:2010-07-29 Klockan:18:32:50
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: A.C

Hej:)



Nu är jag hemma.. sweet home..va trött efter två timmars tåg resa:(

skit mkt folk här i hbg pga dt e festival här..fyfan!~~ folk går som galningar...:S asch~~



nattinatti på dig, hoppas dt blir fint väder imorgon:p

Datum:2010-07-29 Klockan:18:32:50
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: mariana DG

inte bestämt än kanske in till göteborg sen sjdå :)?

Datum:2010-07-29 Klockan:18:32:50
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback