dagar i borås

Datum:2009-08-04 Klockan:22:38:46
Hejjsan söötnosaar ! ♥

bad updates, i know !
men jag har inte haft tillgång till dator eftersom jag gått på stan både igår och idag :), har faktiskt bara köpt ett par skor, högklackade (y), skulle köpt en adidas kofta ( rosa ! ) men idag när vi gick för att köpa dom fanns dom inte i våra storlekar, men de kommer in fler någon dag i veckan,
la oss vid halv fem inatt, jag och stina låg i sängen och sjöng i 1 ½ timma inatt :D hahah.
kollat på wallander filmer,
badade idag med, sen gick på stan, köpte en gullig pyamas. nu sitter vi här och nyss kollat på wallander - skulden .

xoxo, N. ♥

Kommentarer
Postat av: M

Jäklar vad du ser mycket Wallander, haha. Vilka filmer är det? Jag gillar de nyare med Krister Henriksson som Wallander bäst =P

Datum:2009-08-04 Klockan:22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback