kväll

Datum:2009-08-21 Klockan:21:54:46
godkväll !

haft en bra dag ? :D
iallafall jag, skolan va helt okej :), tog kort idag ju, hoppas de gick bra !, fast jag blir aldrig bra på kort så de skulle inte förvåna mig om denna gången blev ännu värre xD hihi.
efter skolan följde sara med mig hem, vi kolla på mr and mrs smith, sen har inte mkt hänt.
nu kom stina :) och nu ska vi myyysaaa ( moos (a) )

puss ♥


detta är den tröjan jag tryckte för typ 2 veckorsen, stina har en likadan fast de står brownie :D



Kommentarer
Postat av: J E N N Y PENNY

sv: okej, jo jag med helt slut ;)

annars då har det varit kul i skolan?

Datum:2009-08-21 Klockan:21:54:46
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback