sista veckan känns alltid så enormt mkt segare.

Datum:2009-12-14 Klockan:21:26:06
hejsan ♥

orkade knappt gå upp till skolan idag.
men de va bara en lektion att ta sig igenom, träslöjd och den gick ganska snabbt ändå.
åkte till borås, till tandläkarn, sen åt på thai silk,
efter de köpte jag julklappar till ellen och sara :]
köpte även 3hårband, ett armband och en tunika.
åkte hem sen, åt, gick till sara och va med henne och ellen,
vi satt och snackade, ganska länge^^
sen gick vi hem till mig, och typ gjorde inte mkt alls.
dom gick/åkte hem vid åtta.
nu sitter jag här och ska strax äta, sen kolla på tv.

jag orkar inte ta mig igenom en hel tisdag och onsdag ;s
kommer gå så enormt mkt segare än va de brukar,
blir alltid så för mig sista veckan, allt känns som en evighet,
+ att vi tydligen har sen lunch imorn p.g.a julbord.
efter skolan måste jag även fixa lite mer julklappar & köpa inslagningspapper ;>.
på torsdag blir de en soft dag hoppas jag, har temadag+ att jag och ellen kom i samma grupp (y)

hoppas ni haft en bra dag.

puusss, n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback