steffi - , sitter på tåget :)

Datum:2009-07-24 Klockan:14:28:16

Hejj sötnosaar ! :D ♥

igår åkte jag till steffi vid kl sex, sen gick vi till konsum och köpte marabou sommarchoklad :), gick hem till mejj, jag visade henne runt lite i huset ;-p, vi va inne på datorn, lekte med mina knäppa katter :). Sen skjutsade vi hem henne vid halv tio. hämtade mami från jobbet, åkte hem och jag drack te, som jag alltid gör ^^, .
va ganska trött igårkväll, la mejj i sängen vid tio, somnade vid halv ett, låg och smsade tills dess :) .

idag fick man gå upp lite tidigare eftersom jag skulle städa, göra iordning mejj, packa och sen åka till uddevallas tågstation.
så nu sitter jag på tåget med mina syskon ! :D, är framme kl fyra, pappa hämtar oss i borås, gå in på gina tricot innan vi åker hem tror jag ;p , hihi .

ha en fortsatt bra dag ! :)


xoxo, N. ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

hej,hej fin blogg du har! ;)

Datum:2009-07-24 Klockan:14:28:16
URL: http://fiiixx.blogg.se/
Postat av: amanda

Sv: åh gud va glad jag blir när någon säger så, men du är vackrare! :*

Du är med i tävlingeen (:<3

Datum:2009-07-24 Klockan:14:28:16
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback