underbara älskade vänner !

Datum:2009-07-06 Klockan:22:05:07

ooh va jag vill att de ska bli tisdag nu !
ska upp redan kl 06.00 och åka 07.00 för att åka till ellen :D, är framme vid tio ungefär och då hoppas jag att man får frukost av sara och ellen serverad när man kommer ;D hahah. Ska äntligen bli kul att få umgås med mina underbara älskade vänner igen :) saknar verkligen våran sjuka humor och alla skratt vi delat ! ♥

och v29 blir de nog till att träffa emilia som jag inte träffat på evigheter ! :) ska bli kul att äntligen få träffa dejj igen :), du betyder massor sötbarn :* ♥

Och stina du är min lilla älskade bleatemormor ! :D, hahah, med dejj har man alltid kul, saknar dejj också massor och hoppas vi ses snart, du frågade mejj nyss om jag och ellen ville gå på rix fm festivalen med dejj imorgon :D de lät som en as kul idé ;), men vet inte än om de går..  gullunge , ♥

ni ser mig som jag är accepterar mitt jag,
om ni inte fanns på jorden skulle jag inte stå här idag
allt skit som har hänt och alla saker folk sagt, ni har alltid stöttat mig och varit på er vakt,
gumman tillsammans är vi äkta vänskap, ni får mig känna trygghet när jag känner mitt hat
ni hjälper mig ur skitsnack när de är som allra värst, de är därför jag alltid kommer tycka ni är bäst
alla våra resor och stunderna vi delat, jag kommer aldrig glömma er jag älskar er mina änglar <3

texten är lite omgjord av en liten del av låten " bara för jag älskar dig" med sofijah

ja vad gör man inte utan sina underbara älskade vänner ? :D ♥


Kommentarer
Postat av: emilia

Ååh!

Det ska bli så kul verkligen!:)

Jag har saknat diig mega mycket!:))<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Datum:2009-07-06 Klockan:22:05:07
URL: http://emilialoviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback