glömde säga ! ...

Datum:2009-05-16 Klockan:19:29:01
.. Jo jag glömnde faktiskt skriva innan att när vi kom in till ikea va de fullt med folk och jag och mami fatta inte riktigt varför .. men sen när vi gick upp på andra våning fatta vi ju x) , jo de va så att jätte många skådeslepare va där ! skådespelare från göteborgs teatern , vi träffa alltså massor med skådisar , som t.ex han som spelar huvudrollen i  Van Veteren , han som spelar pappa i " som man bäddar " , faktiskt ganska häftigt och coolt ! :)) , de va en massa filmkameror där också, så kom de fram 2 kvinnor till oss och började prata med oss om typ vad vi tyckte om teater och lite sånt, och den ena hade en filmkamera så vem vet, man kanske kommer med på tv (a) , jag och mami kan konsten att komma med i tv / radio / tidningen .
De första som hände när vi va på marknad för ett tag sen va att komma med i tidningen, stackars Lotta som bott här i nästan hela sitt liv och aldrig fått vara med i tidningen på 20 år ! :) hahah .
Så ja, hela ikea va fullt med skådisar, någon mer än jag som va där ? :)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja verkligen :)



Vad gör du nu ikväll då? :D

Datum:2009-05-16 Klockan:19:29:01
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Nelly

Coolt! Vem av dom ? Inte mikael persbrandt? :O då skulle jag fan dött !!

Datum:2009-05-16 Klockan:19:29:01
URL: http://nelluun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback