onsdag,regn och kallt!.

Datum:2009-05-06 Klockan:16:32:18
hejj!, ja den här dagen kan man beskriva som : regn,kall och tråkig. Idag har de regnat typ hela tiden. Dagen började med syslöjd, gjorde inte så mkt, prata mest med dom andra :p, biologi, so, lunch och spanska, men när vi skulle gå till spanskan så skjutsade ellen mej och sara på saras cykel som vi brukar x) hennes pakethållare är helt nertryckt nu (aa' hahah, men iaf, när ellen skulle cykla över så kom de en lastbil som typ inte stanna och ellen tänkte typ bara "äh de är la inget farligt" och fortsatte att cykla på och vi höll faan på och bli påkörda xD hahahaha, eller asså den som körde såg ju oss men alla bara glodde på oss ( kändes de som iallafall (aa' ), och de gör så j*vlaaaaa ont i röven när ellen cyklar på gupp och hon vet att jag och sara hatar de så bara för de så körde hon på ett extra stort gupp idag!, vi har kom på att ellen ansträger sej cyklar och njuter av en mjuk sadel, Sara blir döv ( eftersom jag skriker när eller cyklar på en massa gupp ) och jag får ta smärtan ;). fick LISEBERGSLAPPAR idag! :D:D:D, åker kl fyra och är hemma 00.30, läätt att jag ska åka med ! :D.
 efter skolan åkte jag med bussen hem, pluggat matte och biologi nyss. Här hemma är de iskallt ! ;o 16grader här inne!! :O och de är lag på att man ska ha minst 18grader, så jag blev så irriterad på den där kjell som äger macken och sa till han att han får sätta på värmen för de är bara 16grader och han bah " jaha men egentligen ska man inte ha värme på vi den här tiden men jag får la släppa på lite värme då" , hur korkad får man va !? , min mami betalar faktiskt hyran och då ingår värme i minst 18grader ! , är de kallt så måste man ju få värme så man slipper frysa 24/7 , jaja.
nu ska jag äta :).

Ha dt!<3, pussar :*


vill att mobilen ska komma nu!!..

Kommentarer
Postat av: amanda.

Haha jaha, okej :D

Jaa, som vi säger: "vetlanda är otroligt efter med kläder" huhu^^ :P

Datum:2009-05-06 Klockan:16:32:18
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback