rubrik

Datum:2009-05-04 Klockan:17:54:56

Hejjsan ! :), igårkväll vid kl nio så satt jag och skrev på bloggen men precis när jag skulle spara&publicera  så hackade datorn och jag var tvungen att stänga av  -.- , så typiskt. menmen, igår hade jag premiär på att sova på mormors altan ;p, med mina syskon, de va bara 6grader på natten men eftersom vi hade mjukisbyxor och tjocktröjor på oss + dubbeltäcke så frös vi verkligen inte! de va mysigt att sova där ute :), man får känslan av att sommaren och värmen snart är här när som helst.

Idag va de skola som vanligt, skolan va la okej, frös som bara den på idrotten idag! ;o blåste massor. Efter skolan följde ellen med mej hem till pappa. ensamma hemma. Vi åt tacos och satt vid datorn och typ skrattade hela tiden (aa' haha. Men nu har hon åkt hem och jag ska snart ta 18.15 bussen till ambjörnarp. har även börjat använda mitt löshår nu igen :')), har de idag uppsatt i en vanlig toffs, vilket jag gillar!.

bloggar mer ikväll.


Ha dt!<3, pussar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback