vi mötte...ehm...en s.k.å.p.b.i.l. ! ..

Datum:2009-10-30 Klockan:22:09:30

för tranemo gick de ju..hm inte så bra på innebandyn^^ 1-10 till fristad, men tranemo spelade ändå ett bra passningsspel ;p .
sen gick jag och emelie till willys och köpte power king och lite godis, sen gick vi hem och mötte en vit skåpbil! de ni! men inget hände ;)  HAHAH! vi som ville åka med en skåpbil.. haha näe skoja bara :)
just nu gör vi inte så mkt,
ska kolla på she´s the man sen (Y)
just de ja, jag och emelie skämde ut oss när vi skulle gå hem, när vi va på bron så precis då såg vi skåpbilen så vi hukade oss och sprang över bron, skitroligt såg de säkert ut! ^^
nellie: asså vafan håller vi på med emelie? asg*
emelie: hahahah jag vet inte! :D*
och precis när vi springer så roligt så kollar jag bak, och då är de 2 killar på en cykel som cyklar precis bakom oss x) dom tyckte säkert vi va helt blåsta, eller nått^^

en bild på mig och emelie förra lördagen:

emelie tycker jag är så kort så hon ville att jag skulle se lite lång ut iaf! :D hiiihoooo



Kommentarer
Postat av: Rebecka Gustavsson

Detdär om skåpbil var bullshit. Dessutom så var dom vägläggare och kom från irland. Dom har varit här massor av år, och snott saker och bott ute vid kroksjön. och att dom får inte åka tillbaka till sverige ;) Så var inte rädd, det finns ju fullt med vita skåpbilar! ;o

Datum:2009-10-30 Klockan:22:09:30
URL: http://mittnamnarrebecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet att det var ett skämt ;) Men skulle bara säga lite kort ;) Så du inte skrämmer upp småbarn! XD haha <3

Datum:2009-10-30 Klockan:22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback