liten del av min helg..

Datum:2009-09-26 Klockan:18:03:58
hejjsan på er ! :)

sitter hemma hos min morbror på hans dator eftersom mormors dator snart är helt sönder.
igårkväll gjorde jag inte mkt alls ^^, idag gjorde jag iordning mig och åkte med felicia till borås :), köpte ett par skor ( vi köpte likadana så vi fick ett par gratis (Y) ) höpte även ett hårband och godis.
när jag kom tillbaka hem till mormor följde jag med dom ut och åkte dressin, askallt va de ! ;o .
åkte till pappa för att hämta skolkatalogen :), nu sitter jag här med min syster och laddar ner musik på ipoden.
ikväll ska jag inte göra mkt alls -.- .. imorn konfa kl tio och sen bio "flickan som lekte med elden , :)

hoppas ni får en fortsatt bra kväll :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback