my day

Datum:2009-09-17 Klockan:20:10:14

hejj på er ! :) ♥

skolan idag va sådär, jag har frysit extremt ovanligt mkt idag :o, antingen va de iskallt ute hela dagen eller så är de något fel på mig :p. På so:n har vi ett arbete om industriella revolutionen, och jag emma och ellen har kämpat as mkt på de :o men igår sa vi " aa johan vi är klara med detta " ( läraren heter johan ) så kom han och kollade vad vi skrivit han ba " aa en bra början! ", ehm, haha tack!? :p vi va ju liksom klara ju x), menmen, idag så kom vi mycket längre på de så vi klarar sääääkert vg iaf på detta :D höhö.
efter skolan följde stina och ellen med mig hem, sen cykla stina hem vid fem. jag och ellen kolla i fridatidningar och lyssna på musik. Sen åkte hon hem vid sju.
Nu sitter jag här och nyss kollat en massa bloggar :).
ska fortsätta kolla på idol nu, ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback