studiedag (Y)

Datum:2009-09-30 Klockan:16:18:27
hejjsaan ! ♥

inatt somnade ellen vid tolv, jag och sara låg och kollade på whild child på datorn men efter typ 10min somnade jag också :p. Vaknade av alarmet på mobilen kl åtta imorse, snacka om segt att gå upp! ;o, gick upp vid nio ^^, gjorde iordning oss, sen åkte jag och ellen till borås, vi gick lite på knalleland först, sen bussen in till stan och åt på thai silk, sen gick på stan, köpte iaf en tunika och ett armband på jc och en stickad kofta på indiska.
nu sitter jag hemma och ellen har nyss åkt, stina kanske kommer hit sen och joinar mig med någon film :D .

pussheej! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Hej Nellie,



Jag tror inte att jag har fått ditt mail? Tror du att du skulle kunna skicka det igen?



MVH

Emma

Datum:2009-09-30 Klockan:16:18:27
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback