my day,- pictures

Datum:2009-09-16 Klockan:22:39:53
godkvääll ! :D ♥

skolan idag har vart bättre än de andra dagarna denna veckan (Y), efter skolan följde emilia och stina med mig hem :).
vid 17.30 cyklade vi till tranehov för att kolla på stinas match ( hon va inte med och spela men vi kolla på ) sen skulle vi cykla och lämna emilia på gymnastiken, men vi hittade inte stinas nycklar, och så kom jag och emilia på att dom kunde legat i ett dike vid kyrkan eftersom jag och emilia cyklade väl där (a) hahahah,  så jag och stina gick dit och kollade och som tur va hittade vi dom!, vi gick tillbaka till fotbollen och kollade.
de va aaaskallt ute ! :o. träffade också världens underbaraste människa (a)<3.  cyklade hem vid halv åtta eller nått sånt (?) när jag och stina kom hem va vi som isbitar ;o, sen cyklade hon hem vid lite över åtta.
jag kollade på idol och efterlyst, nu sitter jag här och har inte alls mkt för mig ;p.

nellie för idag:


(gamla) avlippta cheapmonday från face
t-shirt från cubus





Kommentarer
Postat av: hampus

du glömde ju skriva att du träffade mig (A)<333

Datum:2009-09-16 Klockan:22:39:53
Postat av: bella

fan va fin du är nellie! värsta perfekta kroppen också! ska vi byta ? :)

Datum:2009-09-16 Klockan:22:39:53
URL: http://bellajson.blogg.se/
Postat av: nellie

svar till hampus:

har skrivit de nu (a)<3333

Datum:2009-09-16 Klockan:22:39:53
URL: http://nelliiej.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback