minnen i bilder

Datum:2009-09-11 Klockan:18:36:33
har suttit och kollat en massa bilder som jag och kompisar tagit i somras, shit va man längtar tillbaka !, ♥

kvällen/natten då jag och sara hade vart i borås, även då vi skrev ner 30raggningsrepliker hela natten ända till kl 05.45 på morgonen ;),



dubbelsara ;p

dubbelt upp,

höhö, peace.

" lets keep it a secret' .

skjut oss :D
minns du sara !? :D ♥

bilder på mig och ellen från i somras:
den gången vi sov över en vecka hemma hos mig och hos dig en natt :')

mihii gulligt :DD

:D

eyes ;o

cute :D
ellen minns du !? :D

1 vecka innan skolavslutningen, då jag va hälften svart:


hahah, i remember !, håller mig till blond ;)


bilderna togs 2timmar innan jag åkte och färgade håret blont och klippte mig.

visst är jag duktig på att bjuda på härliga gamla minnen !? :DD


Kommentarer
Postat av: saraemilia

hur kan man glömma de:D<333333

Datum:2009-09-11 Klockan:18:36:33
URL: http://saraemiliae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback