DAG 09 - vem vill jag vara för en dag?

Datum:2010-12-09 Klockan:20:54:39
Hmm..ja en ganska klurig fråga, något jag verkligen måste tänka efter på.
Det finns ju en hel del personer som man skulle vilja vara för en dag, fast på olika sätt -
typ en person för att han/hon är rik, eller för att han/hon är grymt snygg o.s.v.

Men den första personen som jag kom på var Kenza.
Hon verkar ha allt de där en tjej drömmer om. Enligt mig är hon sjuuuuukt fin,
nog den finaste människa jag sett och fin kropp dessutom,
hon är helt naturligt fin både med och utan smink,
hon är modell, hon har en egen klädkollektion - designar egna skor, kläder, smycken o.s.v.,
driver ett program tillsammans med Tyra och har så sjukt gott om pengar.
Dessutom verkar hon vara så himla snäll mot allt och alla, dömer inte människor i förväg,
har en ursnygg klädstil, och verkar alltid så himla positiv och glad.
Dessutom har hon världens sötaste hund. Snacka om att denna tjejen verkligen lyckats med sitt liv!
Att få vara Kenza för en dag skulle vara så himla ballt.





XOXO.
/ n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback