DAG 24 - min julafton.

Datum:2010-12-25 Klockan:00:01:11
Kan börja med att säga att min julafton har varit superbra!

Började med att vakna vid 09.20. Fick morgonpresent som var ett par örhängen. Sen åt vi frukost.
Jag och syskonen gjorde iordning oss inne på mitt rum, lyssnade på julmusik. Och jag fixade deras
hår som tog 100 åååår, tyyyp. hehehh, ne men de tog ungefär från kl elva till halv två att både göra
mina lillasystrar- (Nora och Thelma) extra fina och mig själv. Mötte isak och fick en julklapp, sweeeet.
Sen vid två åkte iallafall jag, pappa, nora och thelma till farmor och farfar och åt julmat tillsammans med min faster lena, hennes kille jompa och kusinen Elita.
Medans vi väntade på att tomten skulle komma så att vi kunde öppna paket fördrev vi tiden genom att
spela kort, äta chokladpudding och kolla på kalle anka.
Vid fem kom tomten och vi delade ut alla julklappar. Fick massa fint som ni kan se på bilderna nedanför :).
Resten av kvällen har jag hjälpt nora och thelma med att lägga in musik och spel på deras iPod,
fikat, pratat i telefon med ellen och allmänt chillat ;d .

Sen åkte vi hem vid nio eller nått. Har fixat lite bilder på det jag fick, pratat i telefon med mamma, lagt in bilder
på datorn. Ooch nu sitter jag här i tv-rummet och halvkollar på hajen 3 på tv:en medans nora och thelma
sitter i köket och spelar ett nytt spel dom fick idag.

dagens bilder :


elita och thelma.


gjorde en jävla ful min därför jag satt en prick ;).






jag och nora.








detta jag fick idag:


de va lite tros-varning så täckte över de, hahahaaaa :D



koftan.






jacka







örhänget


nu kan jag ääääntligen träna ! speciellt dans m.m.


armband


örhänge



plus 2000kr av pappa.
jag är nöööjd med allt :).

Imorgon blir det att fira lite mer jul med släkten på mammas sida så imorgon åker jag och sover
hos mormor några nätter.


XOXO.
/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback