sängen väntar på mig nu kan jag tro :D

Datum:2010-02-03 Klockan:21:50:22

Nyss kollat på andra avenyn.
typ bara kollat på tv resten av kvällen.

två redovisningar i skolan imorn, svedbergs för cheferna och
bildredovisning, hoppas vårat arbete är sparat nu..

ska snart lägga mig i sängen, fick plötsligt ont i mitt örhänge, de högst upp.
vet inte vad de kan va.. bara de inte blir bättre.
yesyes,
hoppas ni får en bra dag imorgon.


ni får en gammal bild på mig. hösten 2008. då jag hade lugg.
i brist på bilder! ;)



                                                godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: emilia

ne fan, nu måste vi snart hitta på något! :O:D<3333333333

Datum:2010-02-03 Klockan:21:50:22
URL: http://emilialoviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback