hejhopp inte på topp.

Datum:2010-07-03 Klockan:11:36:43
Igår kom de lite folk hit på kvällen så de va därför jag inte skrev ngt.
har städat lite idag här i stugan eftersom vi åker hem imorgon,
dom andra har redan begett sig ner till stranden men jag går dit senare,
behöver packa om mina kläder och lite sånt.
ikväll drar vi in till fjällbacka, vet inte riktigt vad som händer där ikväll,
men de är typ som t-kvällar ni vet..
ha dt! ♥

turen är aldrig på min sida, vad är det för fel?!
jag har kämpat för en jävla iphone, äntligen när jag hade
fått tag på en, och allt kändes hur bra som helst,
behövde inte längre sitta och vakta över att nya skulle komma upp.
men sen, så ångrar hon där tjejen sig, vilken stil?! .
åå, två gånger lurad, typ 1000 gånger nekad.
en jävla iphone, och jag blir nöjd, jävligt nöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback