love the way you lie

Datum:2010-07-16 Klockan:00:31:47
heeeeeej.
va inne i stan innan, oh jäääävlar va kalmar är fint ;o blev faktiskt förvånad.
menmen, så kan det va :).
just nu lyssnar jag på love the way you lie om och om igen :D.
föressten så köpte jag en jumpsuit innan och 2 solglasögon, hon i kassan tipsade mig om de ;).
och föressten så är de en sjukt rolig person inne på msn som gillar tjejkläder, tjejskor o.s.v
erkänn frääääänt :D vore ju kul att shoppa med killar och se vad dom gillar typ,istället för tjejer liksom.

men nä, nu måste jag snart sova.
måste vara först inne på gina´s rea imorgon!

puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Lite kultur kanske inte skulle skada!

Kalmar slott?!

På slottet finns ett skrin som ägts av Elin Store från Ambjörnarp. Så det så!

Datum:2010-07-16 Klockan:00:31:47
Postat av: nellie

sv:

jaha de va ju coolt :)

Datum:2010-07-16 Klockan:00:31:47
URL: http://nelliiej.blogg.se/
Postat av: mormor

man kanske kunde briljera på historialexsionen??

Datum:2010-07-16 Klockan:00:31:47
Postat av: Milan

Jag vill träffa dig nellie.

Men du är ofta upptagen med något.

Datum:2010-07-16 Klockan:00:31:47
URL: http://milanbezbradica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback